一個已棄之人

黃暴小清新,女性主義者,文風囉嗦,最愛James Franco

Sebastian Stan聞起來的感覺


Anonymous: Hello can you please describe in great detail what Sebastian smells like :) (it's a weird question but I really wanna know haha)

匿名觀眾提問:嗨太太們能詳細描述一下Sebastian的氣味嗎?(這個問題可能怪怪的但我真的很想知道啦




(今天你開眼界了寶貝)


First, I generally say that he bathes in the fountains of paradise, and he washes his clothes with the rain water in the clouds of Heaven itself, but I guess if you really want “great detail”, here we go.

首先,總的來說,他像沉浸在極樂園的湧泉一樣,他用天堂之雲的雨水洗衣服,但如果你要詳細的細節,來了。


Second, I hugged Sebastian THREE times at comic con, but the first and third were the same experience, so I’ll just tell you about the first and the second.

第二,我總共抱了他三次,在漫展。不過第一次和第三次都是同一次經歷,我現在說說第一次和第二次的細節。


  1. Scenario 1 - autograph hug: He signed my lanyard, I asked him for a hug, and he said, “Yeah, sure!” Midway into the hug, the WWCC staff member                   with the tree up her ass         yelled, “NO HUGS!” I inhaled sharply as Sebastian frantically pulled my face into his shoulder at warp speed. I only got a brief whiff of his navy blue cardigan, but in that vapor of a moment, I felt like I was laying face down in a garden of lavender flowers planted in the garden of a beach house where it had just rained with the slightest fragrance of salt water. 

一、場景一、簽名環節的擁抱:他簽了我的入場胸卡,我索抱,他就“當然可以啦”。抱了一半的時候漫展的討厭的要死的工作人員吼”不許擁抱!“ 在Sebastian以曲速大力地把我的臉拉進他的頸窩的時候我狠狠地吸了一口,我只捕捉到一絲他深藍色毛衣的味道,就那短短的瞬間,我覺得我像是把臉埋進了剛下完雨的沙灘度假屋的薰衣草花園一般,花香帶著海洋的清香和鹽水的清新。

 

  1. Scenario 2 - photo op hug: As I was preparing to get my photo op, my lanyard got stuck in my scarf while I was attempting to take it off, and they called for me when I wasn’t ready. I freaked out, and began apologizing, but Sebastian reassured me that he would still be there when I was ready. I took a deep breath, and went to get my picture. After the camera flash, I full on hugged him, making DAMN sure I got a whiff of his hair. Imagine if one could materialize joy, love, patience, kindness, and sexiness, and fuse those things with some pomegranate, orange, and mango juice. Then imagine integrating all of those things and juices into a cream or mousse form. THAT’S what his hair smells like.

二、場景二、合影環節的擁抱:我正在為合影環節做準備,我的入場胸卡的掛帶跟我的圍巾纏在一塊了,我正手忙腳亂想解出來,然後工作人員就叫我進去了,可是我還沒準備好呢!我慌了,開始不停道歉,但Sebastian安慰我他會一直等著我直到我準備好。我深深地呼吸了一口氣,然後開始合照。按下快門之後,我緊緊擁抱了他,確保自己完全聞到他的頭髮的味道。這麼說吧,請想象一切可以具象化的喜悅、愛情、耐心、友善和性感,以上這一切和石榴、橙子和芒果甜美的汁液完全融合,然後再把以上用甜蜜的奶油或者慕斯調製在一起。這就是他頭髮聞起來的味道。

Third, I really hope that this has given you some clarification as to the experience that one gets when they get a whiff of Sebastian Stan. I hope that every time you smell lavender, rain water, salt water, pomegranate juice, orange juice, mango juice, sugar, spice, or anything nice that you think of that one time when asked someone who has met Sebastian Stan what he smelled like. 

第三,我真的希望我的這段話可以給那些有機會接觸到Sebastian Stan的人一個清晰的具象,我希望每次你聞到薰衣草、雨水、鹽水、石榴汁、橙汁、芒果汁、糖、香辛料或者任何你覺得美好的東西都會想到他,當每次你問那些見過他的人(他聞起來怎麼樣),(這些美好的詞彙)會是他們的回答。

Fourth and finally, it would be a pity if I did not also tell you how kind he is. I’ve said before that he’s sweeter than five cans of cherry pie filling poured over a gallon of chocolate ice cream topped with whipped cream and sprinkles, but seriously, his face is like a ray of sunshine. When he smiles at you and looks at you in the eyes, he gives off this unbelievably comfortable warmth that will make you feel so at ease with yourself, like when you lay awake in your bed on a Saturday morning. He’s one of those people you would have a really hard time being sad around because he’s just so kind and happy. Needless to say, he’s the kindest person I’ve ever met.

第四,也是最後,我真希望我能告訴你他究竟有多麼友善。我已經說過,他比五盤傾倒了一加侖巧克力雪糕還撒了奶油和糖霜的櫻桃派還要甜。說真的,他的臉像是一道陽光,當他看著你眼睛微笑的時候,他會給你最不可思議的溫暖和舒適,看到他的眼神你會馬上就覺得非常舒適和放鬆,就像是星期六早上起來的那種感覺。他就是那種當你在最艱難的時候會想要陪在身邊的人,因為他既友善又快樂。無需再說了,他就是我見過的最友善的人。

Have a nice life, anon. I hope this information brings you plethoras of peace and joy.

匿名的觀眾,祝你生活愉快,我希望這些信息會令你開心快樂。




Source


————————————


#天啊

#我要死了

评论(30)

热度(1140)

  1. 共16人收藏了此文字
只展示最近三个月数据